Walkie Talkie verzet bergen

Walkie Talkie pitchte succesvol voor Les 3 Vallées® en zal het grootste skigebied ter wereld op de kaart zetten in België. Met zijn 7 bekende skistations (Courchevel, Méribel, Brides-les-Bains, Les Menuires, Saint-Martin de Belleville, Val Thorens en Orelle) biedt Les 3 Vallées® alles wat een skihart begeert.

Het Gentse PR en communicatiebureau nam in mei een vliegende start en zal Les 3 Vallées® als dé wintersportreferentie positioneren. Daarbij wordt vertrokken van speerpunten zoals savoir-faire op vlak van sport en gastronomie alsook Les 3 Vallées® als sublieme biotoop.

Voor de uitvoering van een always-on-aanpak naar de verschillende doelgroepen kiest Walkie Talkie naast de PR essentials ook voor enkele off-piste tactics. Het agency coördineert o.a. een marktonderzoek en broedt op verrassende mountain high persevents. Naast de perscommunicatie, zal Walkie Talkie ook instaan voor influencer marketing. Aan de hand van doorgedreven influencer mapping creëert het agency een kwalitatieve ambassadeursgroep die hét wintersportmekka in de kijker zal zetten.

Naast deze gewonnen pitch meldt het Gentse bureau dat ze het vertrouwen kregen van diverse nieuwe klanten, waaronder Oise Tourisme, Bruynooghe Koffie, Hampton Bays, Materne, Bavet & Think Tomato.

Persberichten in je mailbox